2013. január 31., csütörtök

Gyors finomság a mikróból

Ciki vagy nem, én imádok sorozatnézés közben nasizni. És oké, hogy a saláta is ebbe a kategóriába tartozik, de azért néha érzi az ember, hogy kell valami fini süti... Na ilyenkor jön az én kis kedvencem a képbe.:)

 Nincs benne semmi hókuszpókusz, vagy bármilyen flancos alapanyag. Tényleg percek alatt kész van, és nagyon finom.:)

Jöjjön a nagy titok receptje;)
  • 4ek liszt
  • 3ek kakaópor
  • 2ek cukor
  • fél tk sütőpor
  • 1 db tojás
  • 3ek tej
  • 1ek olaj
Ezt jól összekutyulod, és ezután már csak annyi a dolgod, hogy beteszed a mikróba 3 percre.
(Fontos, ha dupla adagot keversz ki, hogy az idő nem nő ezzel arányosan a duplájára! Olyankor inkább kisebb időközönként nézegessétek, különben szénné ég a közepe, tapasztalat...:D)

Ha hardcore módban tolom, akkor szoktam beletenni csokidarabkákat is, sportszelettel például isteni.;) De mehet bele szinte bármilyen gyümölcs is, és lekvárral is isteni.;)

Ti mit szoktatok enni, ha gyors nasira vágytok?


sajnos ez nem az én képem, de majd ha csinálok kicserélem ;) egyenlőre csak szerettem volna, ha látjátok, hogy kell kinéznie



Már megtalálthattok facebookon is itt. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése